Kenwood KWL90.124SI - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood KWL90.124SI op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Anoniem 15-12-2022
  • Product gekregen

Betrouwbaar van kwaliteit

Geschreven voor: Kenwood KWL90.124SI

Kenwood keuken machines zitten al meer dan 30 jaar in de familie. De machine werd altijd iedere week gebruikt voor het maken van brood, taart, cake en allerlei andere soorten gerechten.

De keuken machine is voor het eerst vervangen ongeveer 3 jaar geleden en heeft het ongeveer 30 jaar vol gehouden. Kortom vanwege de betrouwbaarheid en de kwaliteit zou ik niet overwegen om bij de concurrent te kijken voor andere keuken machine.

Pluspunten

• Ingebouwde weegschaal
  • Presets
  • Ingebouwde hitte bron
  • Makkelijk te bedienen UI (user interface)

Minpunten

• Veel handelen vergeleken met oudere types

Maurits 20-09-2022

Topklasse mixer

Geschreven voor: Kenwood KWL90.124SI

Hoogkwaliteitsmixer. Zeer solide gebouwd, hele nette en behouden uitstraling in de keuken. Veel accessoires te krijgen (veelal goedkoper dan de bekende concurrent). De verwarmingsfunctie is uniek en maakt het apparaat nog veelzijdiger. Ingebouwde weegschaal ook zeer handig en scheelt behoorlijk in de afwas.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Uitstraling
  • Veelzijdigheid

Minpunten

• Prijs (maar let op acties!)

Ingmar 14-07-2022

Beste aankoop ooit

Geschreven voor: Kenwood KWL90.124SI

Fantastische kwaliteit, van de glazen kom van de blender tot de opzetstukken - allemaal oer degelijk. Beetje vingerafdruk gevoelig, maar dat is het dan ook. Heerlijk!

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Veelzijdigheid

Minpunten

• Gewicht en ruimte op aanrecht